Adam Kuczek pracuje w branży filmowej i gier jako concept-artist i matte painter od 2010 roku. Uczestniczył/uczestniczy w przygotowaniu takich produkcji jak „Atlas Chmur”, „95ers: Echoes”, czy nadchodzący „Jupiter Ascending”, a jego tutoriale pojawiają się w „Imagine FX” czy „Advanced Photoshop”.
Niesamowite concept-arty autorstwa Adama Kuczka możecie oglądać na jego stronie-portfolio: www.ak-art.net oraz na www.behance.net/adamkuczek.
Cloud Atlas | Somni’s story designs| City view with the focus on multi-leveled transit system – Adam Kuczek
Cloud Atlas | Somni’s story designs| Papa Song’s enormous ship-factory used for 'soap production’ – Adam Kuczek
Cloud Atlas | Somni’s story designs| Another view at the old part – Adam Kuczek
Cloud Atlas | Somni’s story designs| Enforcer’s Gunship evolved – Adam Kuczek
A concept of a fantasy kingdom – Adam Kuczek
Reload | The far-most outpost of the Empire, East-9, situated on the eastern border of Neo-Berlin – Adam Kuczek
Butterfly | A flying drone – Adam Kuczek
Exploration of TX-4 | Docking procedure – Adam Kuczek
Dodaj komentarz