Adam Kuczek pracuje w branży filmowej i gier jako concept-artist i matte painter od 2010 roku. Uczestniczył/uczestniczy w przygotowaniu takich produkcji jak „Atlas Chmur”, „95ers: Echoes”, czy nadchodzący „Jupiter Ascending”, a jego tutoriale pojawiają się w „Imagine FX” czy „Advanced Photoshop”.

 

 

 

Niesamowite concept-arty autorstwa Adama Kuczka możecie oglądać na jego stronie-portfolio: www.ak-art.net oraz na www.behance.net/adamkuczek.

 

 

Cloud Atlas | Somni’s story designs| City view with the focus on multi-leveled transit system © Adam Kuczek

 

 

 

 

Cloud Atlas | Somni’s story designs| Papa Song’s enormous ship-factory used for ‚soap production’ © Adam Kuczek

 

 

 

 

Cloud Atlas | Somni’s story designs| Another view at the old part © Adam Kuczek

 

 

 

 

Cloud Atlas | Somni’s story designs| Enforcer’s Gunship evolved © Adam Kuczek

 

 

 

 

A concept of a fantasy kingdom © Adam Kuczek

 

 

 

 

Reload | The far-most outpost of the Empire, East-9, situated on the eastern border of Neo-Berlin © Adam Kuczek

 

 

 

 

Reload © Adam Kuczek

 

 

 

 

Butterfly | A flying drone © Adam Kuczek

 

 

 

 

Exploration of TX-4 | Docking procedure © Adam Kuczek

 

 

Podziel się dobrocią!