Te śliczne guziczki zachęcające do zagrania, błyszczące gwiazdki, które kolekcjonujemy, znikające punkty życia, czy przyciski do sterowania… Wszystkie te elementy interfejsu gry wpływają na jej charakter niemal w równym stopniu co pierwszoplanowa grafika (postaci, świat). Warto zadbać, aby UI (User Interface) gry był w pełni dopracowany.

Jeśli potrzebujecie inspiracji, przed dopieszczeniem własnego projektu zapraszam do poniższego zestawienia niemal trzydziestu interesujących elementów interfejsu rozmaitych gier.


Tiny intro screen – DÓRI
 


Game Menu – Yasir Buğra Eryılmaz
 


Game Interface Design – for TerraZolotaria studio – Vasili Tkach
 


Mosaique: Game Interface Art – Alex May
 


TAP SONIC – Eunmi Lee
 


Jogo Mobile – Débora Ayumi Hisatomi
 


Jello Jungle Btns – Ellen Rockett
 


Jelly Jumpers screen – toozdesign
 


Bottlecaps Mobile Game Interface – Kristian Olson
 


Walk to the picnic – Tosh&Elena
 


Game Menu – Rich Towers
 


Funny Claps [scores screen] – steemorol
 


Kids UI – Kir
 


Tangled Main Menu – Ryan Brock
 


My Pet Dragon – Doppelganger
 


Jelly Buttons – Adam Jones
 


Fairy – Mike | Creative Mints
 


Dragon – Mike | Creative Mints
 


Choose a Game type – Dtail
 


Strangelings – Stanislav Hristov
 


Monster Cube – Rodrigo Bellão
 


Get100 Game – Alena Sofina
 


Game UI Design – Dungeon Button – Creativedash
 


Game screens – Tatiana Koidanov
 


Game Interface Design – in progress – Vasili Tkach
 


Game splash screen – full version – Vasili Tkach
 


Crazy Shop – Evgeny Polukhin
 


Kings Road Home – Johnny Waterman
 


Camelot – Ali
 

Podziel się dobrocią!