Te śliczne guziczki zachęcające do zagrania, błyszczące gwiazdki, które kolekcjonujemy, znikające punkty życia, czy przyciski do sterowania… Wszystkie te elementy interfejsu gry wpływają na jej charakter niemal w równym stopniu co pierwszoplanowa grafika (postaci, świat). Warto zadbać, aby UI (User Interface) gry był w pełni dopracowany.

 

 

 

Jeśli potrzebujecie inspiracji, przed dopieszczeniem własnego projektu zapraszam do poniższego zestawienia niemal trzydziestu interesujących elementów interfejsu rozmaitych gier.

 

 

Tiny intro screen – DÓRI

 

 

 

 

Game Menu – Yasir Buğra Eryılmaz

 

 

 

 

Game Interface Design – for TerraZolotaria studio – Vasili Tkach

 

 

 

 

Mosaique: Game Interface Art – Alex May

 

 

 

 

TAP SONIC – Eunmi Lee

 

 

 

 

Jogo Mobile – Débora Ayumi Hisatomi

 

 

 

 

Jello Jungle Btns – Ellen Rockett

 

 

 

 

Jelly Jumpers screen – toozdesign

 

 

 

 

Bottlecaps Mobile Game Interface – Kristian Olson

 

 

 

 

Walk to the picnic – Tosh&Elena

 

 

 

 

Game Menu – Rich Towers

 

 

 

 

Funny Claps [scores screen] – steemorol

 

 

 

 

Kids UI – Kir

 

 

 

 

Tangled Main Menu – Ryan Brock

 

 

 

 

My Pet Dragon – Doppelganger

 

 

 

 

Jelly Buttons – Adam Jones

 

 

 

 

Fairy – Mike | Creative Mints

 

 

 

 

Dragon – Mike | Creative Mints

 

 

 

 

Choose a Game type – Dtail

 

 

 

 

Strangelings – Stanislav Hristov

 

 

 

 

Monster Cube – Rodrigo Bellão

 

 

 

 

Get100 Game – Alena Sofina

 

 

 

 

Game UI Design – Dungeon Button – Creativedash

 

 

 

 

Game screens – Tatiana Koidanov

 

 

 

 

Game Interface Design – in progress – Vasili Tkach

 

 

 

 

Game splash screen – full version – Vasili Tkach

 

 

 

 

Crazy Shop – Evgeny Polukhin

 

 

 

 

Kings Road Home – Johnny Waterman

 

 

 

 

Camelot – Ali

 

 

Podziel się dobrocią!